lördag 2 januari 2010

Orklös

Jag känner mig orklös idag. Vaknade och kände mig förkyld -sug!

Sitter och försöker få tummarna ur för att dammsuga och ta en hundpromenad, har verkligen ingen lust.
F är iväg och åker snowboard (surprise ;) ) med kompis+barn, tänkte jag skulle vara klar när han kommer hem så vi kan åka till Västerås.

Nyårsafton var trevlig, vi åkte hem så vi var hos hundarna vid tolvslaget, kändes skönt.
Igår var vi hemma hos Puttbella och åt middag, var mycket trevligt och maten var supergod :) Blev alldeles varm i hjärtat när deras lilla dotter på snart tre år kröp upp i F:s knä...kan det vara den berömda biologiska klockan...??

Vet att jag skrev något om en nyårsresumé men jag tror inte den kommer bli av, sorry. Ni får väl gå tillbaka och läsa i bloggen...

Nu ska tummen ur och dammsugaren fram!

Puss och gos!

Inga kommentarer: