fredag 29 januari 2010

Tagit vara på tid

Känner mig piggare idag men har fortfarande ont i bröstet när jag tar djupa andetag så stannar hemma tills på måndag, är livrädd för att få luftrörskatarr. Har haft det en gång och det började så här och jag körde på som vanligt, det slutade på akuten och sjukskrivning i tre veckor. Jag lär mig, även om det är den hårda vägen :s

Idag har jag varit duktig och fixat med papperstråk som blivit liggandes, känns som jag tagit väl tillvara på dagen :)

Bella gjorde ett personlighetstest på mig, jag är en ENTJ person. ENTJ står för Extraverted iNtuitive Thinking Judging.
Först tyckte jag inte det stämde alls men jag är ju en social person med stark vilja men som också känner efter och går på känsla och intuition. Jag är ju även en person som tar tag i saker och får dem gjorda (i alla fall på jobbet :s) och kan bli lite otålig när andra människor inte förstår vad jag menar.

Om ni vill kan ni läsa hela beskrivningen här:

www.personalitypage.com/ENTJ.html


Skriv gärna en kommentar omhuruvida ni tycker det stämmer eller inte :)

Inga kommentarer: