måndag 24 november 2008

Biobesök

Idag har jag köpt en lägenhet :D Var en snabbis på Ikea och handlade lite smått och gott. Tänkte först att jag skulle sovit där, men var helt slut när jag kom hem till mamma så jag pallade helt enkelt inte köra tillbaka in till Västerås. Nu vill jag bara få upp mina grejer och komma i ordning.
Insåg att det kommer bli ganska trångt att få in allt...men det får gå :)

Var ju på bio igår. Filmen var såååå bra! Blev helt förtrollad och ville nästan inte gå ut ur salongen. Var helt klart värt att bara få sova typ 4 1/2 timme.
Är dock riktigt, riktigt trött nu. Håller dessutom på att bli förkyld. Eller håller på och håller på, jag har kännt mig lite sådär i ca 2 veckor och nu känns det värre. Har ont i halsen och huvudet. Önskar bara att det kunde antingen bryta ut eller försvinna. Vill komma igång med träningen också...

Har tryckt i mig c-vitamin i form av fruktsallad med apelsin, kiwi och morot. Dricker även te med honong. (Ja, T. Jag hällde ut din äckliga skit...)

Ska jobba mycket otrevligt 12-timmars pass imorrn. Hatar dem! Vill verkligen inte men får skylla mig själv som tackat ja till det.

Ska hoppa in och ta min 5-minuters dusch nu. Huvaligen....

Inga kommentarer: