måndag 3 november 2008

Ny dag, nya tag

Känner mig bättre till mods idag. Humöret skiftar hela tiden. Känns skönt att inte vara deppig hela tiden i alla fall :-)

Håller på att tvätta, tjohoo! Förstår inte hur tvättberget blev till :-s

Ska på min kvinnoföretagarkurs idag samt lämna in bilen för felsökning *suckar*
Så snart all tvätt är klar och hängd ska jag pallra mig iväg ut med Ike.

Han är verkligen mitt hjärta :-) Nu kom han och lade huvudet i mitt knä och verkligen "nussade" in sig i min mage medans jag kramade och pussade. Är inte vanligt att hundar gillar den sortens närhet men han står och viftar på svansen :-)
Inatt har vi sovit sked... :-D Skönt att slippa vara ensam i sängen, även om jag kanske önskat ett något mindre hårigt sällskap egentligen ;-)

Nu åker äckel-F (som jag väljer att kalla dig för att jag är bittert avundsjuk) till Florida om 2 (?) dagar. Usch säger jag! Överklassfasoner att hålla på med resor och sån't! *fnys*
Du vet vad som väntar när du kommer hem ;-)

Nu ringde bästa bästa N. Saknar sååååååå mycket. Ska verkligen försöka att hälsa på innan jul.

Måste gå och hänga tvätt nr 2 och lägga in tvätt nr 3.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: