onsdag 5 november 2008

Nu jäklar!

Nu ska Vompi komma igång med träningen! Pratade med pt:n från fitness igår och God damn vilket träningsprogram jag får! Fyra dagar i veckan. Är grymt taggad.
Var ute och sprang med pannlampa idag efter jobbet, så skönt efter att ha suttit instängd i en bunker hela dagen. Kände mig sjukt fräsh i kroppen :)

Ska önska mig en pulsmätare i julklapp tror jag...

Tackade ja till lägenheten som jag var och tittade på, känns jättebra och lite läskigt :s

Var jätteduktig igår och lagade en jättegryta med rödbetssoppa. Fick receptet av kock-T ;)
Blev supergod. Frös in två portioner och har resten nu på kvällarna efter jobbet. Är så skönt att slippa laga mat när jag kommer hem. Satte mig inte ner och åt förrän vid strax efter 20.00 trots att maten redan var klar.

Nya jobbet suger förresten. Trodde nog att det skule kännas bättre, men...neej...
Skitsamma får väl ta mig i kragen och söka nåt annat. *Suck*

Ska dricka mitt kvällsro-te nu. (och äta lite choklad)

Inga kommentarer: