söndag 23 november 2008

Morgon mys

Har haft morgonmys idag. Jag bakade scones :) Sitter här nu med de obligatoriska ljusen och Ikes huvud i knät. Han är så där mystrött så han bara vill gosa. Mys, mys, mys....mmm...

Finaste ringde igår, blev lite överraskad och kom av mig lite. Känns som jag har så mycket att säga och fråga men det blev liksom ingenting. Flummigt. Blev glad i alla fall, väldigt glad :)

Nu ringde Mor och ville att jag skulle hjälpa henne med julbelysningen. Hon lät så där jobbigt överenergisk, pratade fort och kom med 20 frågor, alla började med "När ska du..."
Är det helt fel att göra ingenting en söndagsmorgon när man vet att det kommer vara hysteriskt ett tag framöver?
Jobbar må-on och ska även börja flytta grejer till lägenheten dessa dagar. På torsdag åker jag till Skåne, på lördag tillbaka upp med möbler. Söndag tillbaka ner och slipper föhoppningsvis åka upp en vända till med möbler. Tisdag kväll eller onsdag morgon sticker jag till Vimmerby. Fredag kväll upp till Västerås (Hem!). Lördag morgon upp till Stockholm. Vet inte om jag ska sova kvar där eller om jag ska åka hem över natten, ska vara där även söndag. Hoppas jag inte jobbar allt för mycket sedan, lär vara ganska trött.

Ska klippa mig på fredag. Välbehövligt. Lääängtar...

Ska ringa Puttbella och höra om hon vill fika eller kanske gå på bio.

Inga kommentarer: