fredag 21 november 2008

En ledig dag

Är ledig nu fredag, lördag och söndag. Ska bli grymt skönt och har en del planerat.
Idag ska jag först till banken och sedan ska Ike till veterinären för röntgen av höfter och armbågar, är lite nervös för det :s

Igår var det hantverkare här och fixade isolering av vattnet. Bra att de var här men jä**igt dåligt att de höll dörren öppen under hela tiden de var här. Det var ju så varmt här inne innan de var här....

Nu är det fanimej nästan minusgrader!!!!!!

Nu när jag skriver på datorn, och måste ha händerna utanför täcket, blir de på ett par minuter fövandlade till iskalla och stela tappar. Alla som känner mig vet ju hur temperaturen i min lilla kropp brukar vara i normal rumstemperatur....

Har jobbat i tre dagar nu, varav två själv. Har gått ganska bra faktiskt. Själva jobbet är ok, det är tiderna som suger och helt ärligt är väl kollegorna lite sådär. De är ju trevliga, det är inte det, men väldigt seriösa. Har ju lite svårt att ta mitt jobb på så stort allvar :/
Klart jag gör det jag ska gentemot kunden, men företaget jag jobbar för...please...

Håll tummarna för att jag får nyckel till lägenheten redan imorrn. Jag vill, jag vill, jag vill....

Ska dra på mig termobrallerna och kila ut med vovvarna. Hoppas på att få upp värmen lite :)

Inga kommentarer: