tisdag 25 november 2008

Sjuk

Jag är sjuk :(
Mår jättedåligt, åkte hem från jobbet. Har inte tid med det nu, ska ju flytta i helgen.

*tycker synd om mig*

Sitter här med halsduk och flanellisar. Det enda som livat upp min dag är P som fick mig att gråta av skratt på väg hem från jobbet.
Han kom på den briljanta idén att gå ut och hämta ved i flip flops när det är snö ute. Tror ni han halkade omkull så vedträna flög all världen väg, eller? *asg* Som tur är gjorde han inte illa sig så jag kan garva med gott samvete ;)

Tror ni smart-Vompi har hyrt lätta lastbilen till flytten i tid? Alla som tror de kan lämna en komentar...
Tror ni att det fanns någon kvar någonstans eller kommer vi få köra med släp?

Blir sååå trött på mig själv ibland...

1 kommentar:

Emma sa...

krya på dig vännen, tänker på dig din lilla sjukling. Puss