måndag 23 mars 2009

Blev inte så

Ingenting blev som det skulle :( Helgen sög helt enkelt!
Jag blev dunderförkyld och hade bara lust att åka hem. Trodde, som tidigare inlägg antydde, att vi skulle ha en lite sammankomst på fredagen. Fel. Ingenting var tydligen bestämt -vilket jag trodde. Ingen kom. Blev jättebesviken. Lördagen blev bra till en början med frulle med Mr. G och hundutställning med U. Sedan gick vi på bio, jag och P, "Män som hatar kvinnor". Den var ok.
Efter det blev det bara bajs. Tänker inte skriva om det här men Finaste gjorde stor uppoffring för mig och jag är såååå tacksam. Var ingen av oss som klantat sig men tyvärr fick han betala. Är mycket ledsen för det. Önskar jag kunde gottgöra på något sätt.... Kanske är det bara att acceptera att det inte alltid blir som man tänkt sig och då bara göra det bästa av situationen?
Tycker vi gjorde så gott vi kunde. Åkte hem till fina N och satt där och pratade strunt. Mycket trevligt.

Resan hem gick bra, förutom att bilen bara la av rätt var det var, mitt på motorvägen. Som tur var startade den igen. Puh. Hann bli helt svettig.
Var två slagna hjältar som försökte söndagsmysa, gick ganska dåligt. Somnade i varsinn soffa.
Jag sov jättedåligt. Dels p.g.a. att sängen rasade en gång och dels p.g.a. förkylningen. När jag vaknade började jag blöda näsblod. Jippi. Tror jag ska ägna resten av dagen till att kurera mig. Ska jobba imorrn. Kommer bli en lååång dag.

Har i alla fall en bra grej. Har bokat plats för Ike på hundhotell :D Verkar jättetrevligt!

www.hundhotell.org

Inga kommentarer: