tisdag 10 mars 2009

*ittsnö!!

Ok, nu lägger jag ner. Är mars månad och som alla vet ska mars, april ha knopp i håret...my ass! Det har tamejtusan snöat hela da'n....wtf :( Vill ha vårkänslor, inte sitterinneensamochsurar-känslor. Är på uselt humör och det dåliga samvetet växer vartefter pipet i hallen höjs trots att vi har varit ute. Matte orkar inte aktivera idag, ok? Jag är hemskt ledsen, Pyret....
Är svårt att komma igång med träningen när det är så halt ute också, barmark tack.

När jag ändå är igång och gnäller måste jag nämna mitt bitna ben. Det gör fortfarande sjukt ont även om färgen så sakteliga börjar återgå till det normala.


Jag är trött, trött på allt idag. Tror jag ska gå och försöka självdö...brukar dock tröttna efter någon timme eller två, tar ju så'n satans tid :/ Behöver i alla fall inte ställa klockan ikväll eftersom jag är ledig imorrn, alltid nå't.

Fasiken, idag hade jag behövt dig -Finaste....

Inga kommentarer: