måndag 9 mars 2009

Med viss skräck

Var läskigare än jag trodde att lämna över bloggen till någon annan och jag kan säga att jag knappt hann starta datorn på jobbet innan jag gick in och läste inlägget. Kändes dock grymt bra att läsa det, hade kunnat vara skrivet av moi :) Tror att det kan bli ett stående inslag på söndagar.



Är faktiskt lite trött efter den tidiga morgonen, sov dåligt också -som vanligt när jag varit ledig *suckar*
Verkar som om skåneresan blir av också, ska bli fantastiskt kul! Ska bara göra rum för mig hemma hos P.... Blir nog en fullspäckad helg med hundutställning, bebistitt och partaj.


Börjar bli dags för hundpromenad, är verkligen inte sugen men det är ju inte så att jag kan välja. Måste ta fram saxarna också, Ike ser ut som värsta byrackan. Häromdagen drömde jag förresten att Ikes öron lagt sig rätt. Först det ena och efter någon dag även det andra. Drömma kan man ju alltid.....

Inga kommentarer: