onsdag 25 mars 2009

Gääässsp

Herre Gud, jag är uttråkad! Kryper i hela kroppen, vill ut och springa. Ni vet idiotspringa sådär som Phoebe i Vänner, har dock en känsla av att det är en mycket dålig idé :/
Behöver nog sova och vila....känner mig lite ensam....nog är det väl lite synd om mig?

Lider även av packångest. Hur ska jag få med mig allt jag anser mig behöva??? Övervägde att packa ikväll men fick som sagt ångest och väntar tills imorrn. Är ju bara tre dagar, hur svårt kan det va? Önskar helt plötsligt att jag var man....


Är sjukt tomt när Ike inte är här. Kom på mig själv med att leta efter honom tidigare ikväll men var ju och lämnade honom hos mamma vid lunchtid. Han blev såååå glad att äntligen få springa fritt. Släppte ut honom ur bilen och han for iväg och bara sprang runt, runt, runt. Sen kom mamma hem och hundarna fick varsinn tennisboll. Maxi kom direkt och ville att jag skulle kasta den. Ike tog sin boll och fortsatte att springa runt, runt och....runt :/

Inga kommentarer: