tisdag 17 mars 2009

Trevligt....

Helt seriöst. Om jag ska bli förkyld kan jag väl bara bli det, eller? Har inte kännt mig helt hundra på flera veckor och nu vaknade jag vid 09.40 med halsont, huvudvärk och rinnande näsa. Hela kroppen känns som kola. Fantastiskt. Ska bli spännande och se om det blir mer eller om det håller sig så här i nån månad eller två. *bitter*
Skulle inte förvåna mig om jag blir dunderförkyld bara för jag ska till Skåne och har hela helgen uppbokad.


Idag ska det städas. Ska se om det finns någon tvättid också. Ikväll kommer mor med Maxi, jag ska vara hundvakt :D
Måste klippa Ike idag, är ju så tråkigt när jag inte har något bord så drar mig för det. Han är i alla fall ren nu eftersom han behagade att rulla sig i koskit igår och därmed var nöd och tvungen att bada. Säga vad man vill om den vovven men han är helt fantastisk att hålla på med när det kommer till bad och frisering. Hoppar själv i badkaret och står som ett ljus. När jag klipper honom är största problemet att han somnar :/ Mitt lilla pyre.....



Tror jag ska ta en kopp kaffe till och se om jag kvicknar till....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli härligt att känna på JAG MENAR träffa dig igen stumpan ;)

Puss från ditt skånska fan!!