onsdag 23 september 2009

Feeder?

En kollega till mig har bestämt sig för att gå ner i vikt med hjälp av en kur som kallas Camebridge. Den går ut på att man endast dricker deras ersättningsmåltider i pulverform som sedan blandas med något, om det är vatten eller mjölk eller något annat vet jag inte.
Tror att det går ganska bra för henne och att hon håller sig till "reglerna". So far so good.

Idag upptäckte jag dock ett nytt drag hos henne. Hon har nämligen börjat titta på när andra äter det hon inte själv får äta. Kommer även kommentarer som: -Ska du inte äta lite mer bulle? Ät lite mer bulle så jag får se när du äter.
Alltså skrämmande likt något som jag skulle kalla en feeder.

Jag tittade på henne idag och sa: -L, du låter som en så'n där feeder...*skrämd blick*

Vad fick jag till svar? Jo: -Ja! *asg*


Hon är en av de skönaste människorna jag träffat, så är hon fra Norge också. Säger ju en hel del ;)


Helt plötsligt känner jag mig smutsig när jag äter :s




Ett litet förtydligande: Var inte hon som stirrade på mig när jag skrev det tidigare inlägget.

Inga kommentarer: