torsdag 10 september 2009

Lista

Letade upp den här hos Gabbiz:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Idol.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Packade ihop mina grejer för att åka från en arbetsplats till en annan.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste Ricos blogg.

Det sista du sa högt: "Varsågod."

Det senaste någon sa till dig: "Har du sånna där fyrkantiga post-it block?"

Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten.

Vad var det senaste du åt: En sallad gjord på babyspenat, morot, majs, paprika, tomat och kalkonskinka.

Vad var det senaste du köpte: Mjölk och kakor.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Strålande solsken.

Godaste glassmaken: Måste nog säga B&J:s Half Baked eller den där körsbärsglassen de har på Lidl.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte...

Sover du tungt: Oftast, tror jag.

Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan.

Trivs du med ditt jobb: Just nu, ja.

Favoritklädsel: Någon variant på jeans och någon schysst tisha.

Favoritlåt just nu: Love med Elin Ruth Sigvardsson och Lars Eriksson.

Vad ser du om du tittar till höger: Thermosmugg, vattenflaska, skrivare, block, pennor skärm, tangentbord, pärmar....ni fattar.

Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig imorrn :)

Vad ska du göra härnäst: Härnäst som i efter jobbet? Ska riva garderob i min lägenhet tillsammans med en MYCKET trevlig vän!

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Bra... ;)

Favoritgodis: Sura körsbär och så choklad så klart.

Kläder just nu: Kostym...har ju uniform...

Sommarplaner: Ja, de var att jobba så det gjorde jag.

Hur många kuddar sover du med: En.

Spelar du något instrument: Ja. Eller kanske ska säga gjorde. Tvärflöjt.

Morgon- eller nattmänniska: Morgon.

Vad är viktigast för dig: Att alla jag tycker om vet hur mycket jag tycker om dem.

Är du kittlig: Lite...

Snarkar du: Tror inte det.

Stjärntecken: Firre :)

Äckligaste insekten: Är fästing en insekt? I så fall den.

Inga kommentarer: