onsdag 16 september 2009

Vill inte..

Usch! Jag har inte ett dugg lust att börja dagen. Vill sova mera.
Måste slänga in lite tvätt i maskinen och gå en promenad med Ike. Var lite mer lockande tidigare för då var solen framme. Nu är det mulet och det ser kallt ut.
Måste försöka ta mig in till lägenheten också. Har lovat mig själv att allt som ska till tippen ska vara borta imorgon. Känns övermäktigt.

Ska nog ta och ringa en vän och se om jag får låna ett par händer och framförallt lite sällskap.


Hade en sjuk dröm inatt som handlade om min mer eller mindre utvecklade toalettfobi :s Jag och en till gick och letade efter en fräsh toalett på någon form av festival, ni kan ju tänka er hur lätt det var att hitta :s Vi hittade en som var ok och skulle bara spola en gång innan vi använde den. Då flöt det upp en massa små tollar och min kompanjon spydde. Slut.

Hur tolkar man en sådan dröm och vad betyder den?

Inga kommentarer: