lördag 5 september 2009

Renovering del 1

Ok. Var svinladda för att börja renover sovrummet idag. Hade skruvdragare, kofot och en väldigt liten variant på slägga.

Började bra med att jag tog ur de sista kläderna ur garderoben och hakade av dörrarana. Sedan skulle jag påbörja själva rivningen. Gick sådär.
Eller rättare sagt, det gick inte alls :s
Är ett gediget hantverk som står där, gjort med hammare och spik. Ena kortsidan är dessutom murad!! Där stod jag med min skruvdragare...

Nu vågar jag inte riva eländet utan att ha kollat med föreningen först. Satans helvets jävla skit!


Gick över till Tinisen och fikade istället, är i alla fall mysigt och trevligt....




By the way så köpte jag nya stövlar igår, mycket coola och snygga! Blev även ett klänningsfynd på H&M för 149 :- Mycket nöjd. Igen ;)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja visst var det :-) Lycka till med rivandet! Puss

Nina sa...

Inte så konstigt att det inte gick så bra med tanke på att du tydligen var full. Dålig stavning Ekvall... ;)Puss

Vompi sa...

:s