lördag 19 september 2009

Tråååk

Jag är uttråkad, har egentligen inget vettigt alls att komma med. Vill hem.
Ska nog hyra film, köpa gräddfil och dipp till de där chirrisarna som ligger och skräpar. Mysa själv, bara jag och mina ponkilonkar, gillar det. Att vara själv. Mor skulle visst på någon form av galej så Surax får sova med mig och Ike i stugan. Han hatar det. Måste nog släpa ner hans bädd till mig för att det ska bli någon form av lugn och ro.
Känns som det knappt är lönt att åka hem mellan passen, ska ju ändå vara här 05:54 imorgonbitti *ryser*

Imorgon blir det i alla fall riktig myskväll, är ju söndag :) Hoppas F kommer hem i ok tid jag somnar ju typ vid 21-tiden. Ska kanske sova en stund efter jobbet så jag orkar se filmen som går på 4:an, verkar bra det lilla jag har sett på reklamen. Enda kruxet är ju att den inte börjar förrän klockan 21, får väl se det lite som en utmaning att hålla mig vaken...eller nå't.

Inga kommentarer: