söndag 27 september 2009

Lördag

Blev en bra dag igår :D



Vaknade tidigt och gick ut med hundarna, var en helt ok promenad, hade t.o.m. Ike lös lite :)



Vid 12:30 mötte jag upp R i Strömsholm och han fotade lite, blev några fina bilder och det var skoj.
Vi började vid slottet och sedan gick vi upp i stallarna. Gud vad jag sakar hästar!!! När jag kom in där så kände jag en inre frid och blev så glad. Jag stod och gosade med flera av hästarna, luktade och kliade för att sedan läsa en skylt där det stod att man inte fick klappa...oooops...
Var så glad när jag åkte därifrån, alldeles fluffig :)


På kvällen bjöd jag över D på middag. Blev en liten miss i planeringen eftersom jag somnade på soffan men maten blev bra när den väl var klar :)
Vi satt och pratade hela kvällen ooch hade mycket trevligt. Skulle ha kollat på någon film men det hanns liksom inte med, mycket att prata om då vi inte setts på någon månad. Tack för en mycket trevlig kväll!

I eftermiddag blir det förhoppningsvis mer hästar, hoppas.
Sen är det myssöndag!



Tror jag ska smygstarta redan nu....B&J....

Inga kommentarer: