torsdag 17 september 2009

I had a dream :s

Drömde en dröm som jag faktiskt kommer ihåg inatt, igen.

Drömde att det kraschade två luftskepp intill min lägenhet. Jag såg först hur det ena studsade på marken mellan husen en gång och sedan flög det vidare. Efter en stund kom det tillbaka tillsammans med ett till. De flög så sjukt lågt att de nästan nuddade taken och rätt var det är så kraschar det ena och det drar liksom med sig det andra.
Är ingen fara för de liksom ballongstudsar och hamnar mellan husen så piloterna bara kliver ur och liksom skakar på huvudet.
Sedan välter det ena skeppet över mitt hus och det blir värsta tumultet och det brinner, barn skriker och jag försöker fota med mobilkameran :s
När jag fått min bild så hjälper jag några barn som har tappat bort deras pappa. Jag räddar även ett foto på honom, han ser ut som Ron Jeremy. Pappan är liksom fotot så när han fick en hjärattack försökte jag få ambulanspersonalen att göra HLR på fotot. De vägrade, för han var tydligen redan död så jag försökte själv. Gick inte så bra, kändes jättekonstigt att ge hjärtmassage på ett litet foto. Var dessutom inte ens hekroppsfoto, thank God. Slut.



Är jag störd eller är det normalt att drömma så här?

2 kommentarer:

Anonym sa...

LIGGBAR ;P

Vompi sa...

Ron J?

Jävligt tveksamt!!!