tisdag 22 september 2009

Vad göra...?

Har ett I-landsproblem. Slutar kl. 14:00 idag och har sedan 2 timmar tills ett möte jag ska på, har lite beslutsångest om jag ska åka hem och sova en stund eller åka och handla. Sova är grymt lockande men skulle verkligen behöva handla.

Jag hatar att handla.

Försöker lära mig att saker som man inte tycker är roliga är bäst att få gjorda så fort som möjligt annars hänger det bara kvar över en. Jag är bra på att hitta orsaker till varför jag inte gör grejerna jag tycker är tråkiga. Mycket bra till och med :/


Värdo inlägg men skit samma...



Fryser för övrigt om händerna, är riktigt höstväder ute. Vill hem och krypa ner i soffan under en filt och bara mysa. Kan det vara någon form av abstinens i och med att det inte blev något i söndags? Tycker jag har lite ont i huvudet också, det är väl ett tecken?

Måste kanske sova ändå...?

Inga kommentarer: