söndag 6 september 2009

Lördagskvällen

Övervägde att göra det som egentligen hade varit det enda rätta igår -supa ner mig. Åkte iväg hem till K på förferre nr.1, satt där någon timme och sedan gick vi iväg till förferre nr.2. Var trevligt, en massa nya människor...men festhumöret infann sig liksom aldrig riktigt. När de andra gick ut åkte jag hem.
På vägen hem blev vi stoppade av polisen. Dimmljuset råkade viss vara på. Vi mötte dem och de, på fullaste allvar, vände och stoppade oss. Klockan var nästan halv ett en lördag. Jag VET att det finns betydligt bättre saker för polisen att göra då. Men men...vad ska man göra? Är väl bara att slanta upp de där 500 kronorna.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vet med säkerhet att jag ska äta något riktigt onyttigt typ pizza eller hamburgare. Låter väl som en bra plan?

Inga kommentarer: